22:33

Róże pienne


 
Pienna różowa nn





Pienna biała nn

Te róże kupiłam jesienią 2009 r.Etykietki miały zupełnie ładne ale jak się potem okazało kolor był trochę inny w rzeczywistości.Wymyśliłam sobie takie rabaty- pienna w otoczeniu okrywowych w tym samym kolorze plus gipsówka,gożdziki i lilie.
I wszystko poszło nie tak jak chciałam.Przy różowej posadziłam 3  The Fairy z których jedna mocno chorowała.Kolor zupełnie inny jak piennej.Pienna ma kolor ciemno różowy a The Fairy jasno różowy.I bardzo mi nie pasował ten zestaw.Białe -wiadomo jest białe ale nie przewidziałam ,że okrywowa biała będzie chciała robić za parkową i zamiast okrywać rosnąć w górę..Musiałam je podwiązywać do palików bo niestety te pędy co opadały na ziemię wyglądały brzydko po deszczu.Chyba już więcej nie dam się namówić na okrywowe.Niewykluczone,że ja robiłam coś nie tak.Wszak mam je dopiero od jesieni.Gipsówka rozrosła   jak wielki krzak ale ją akurat ujarzmiłam podwiązując do pnia róży.Nie byłam zadowolona z efektu...wiosna pewnie coś poprawię,poprzycinam ,poprzesadzam.Jak się dadzą.Przed mrozami chciałam korony ubrać w agrowłókninę to tak mnie podrapały ,że długo "lizałam" rany.No ale żeby nie było ,że narzekam to muszę napisać,że innym się podobało.Fotograf ze mnie marny i zdjęcia nie pokazują rzeczywistości.
Kwitły bardzo ładnie ,masa kwiatów .Zastanawiam się jak będzie w tym roku...

 
 
a tu ubrane  w zimowe czapeczki

3 komentarze:

  1. Fajnie wyglądają! Jak jakieś niesamowite, baśniowe drzewa! Nawet nie wiedziałem, że takowe istnieją! Inspirujące! Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wsadziłam około 300 gałązek róż
    zobaczymy ile i jakie z tego wyjdą na wiosnę
    pozdrawiam miło

    OdpowiedzUsuń
  3. Slavkosnip-dziękuję za wizytę.Nigdy tak nie patrzyłam na te drzewka
    Violu-300 gałązek...ho,ho Jestem pod wrażeniem.Cieka jestem jaki będzie wynik ostateczny.Trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger