16:00

Poniedziałek

Rano robiąc obchód moich "zieleninek" domowych zauważyłam ,że zakwitł hibiskus

jeden wielki kwiat i jeszcze kilka w rozwijających się pąkach.Zobaczyłam jaki ma  kolor ma kwiat.Sporo jednak opada.Zwiększyłam wilgotność

a za oknem zima



taras niewidoczny

widok po drugiej stronie ulicy

taki widok za bramą

 a tu czysta nieskażona biel.Nawet Diana ma tylko kilka ścieżek po których się przemieszcza

trochę kolorów-czerwone pędy wierzby.Do derenie nie doszłam,za głęboko

ogniki
 owoce zdziczałej róży

Na koniec uczę się na starej tacy



Pomimo,że nie przepadam za zimą muszę przyznać,że jest ładnie .Diana przesiedziała pół dnia na dworze ,zwisały jej piękne sople z futra.Musieliśmy wstawić ją do wanny żeby wodą spłukać lód.Szkoda,że nie zrobiłam zdjęcia .No ale zima jeszcze trwa i wszystko zdarzyć się może

8 komentarzy:

  1. Aż miło popatrzeć na kwiat hibiskusa ! Taca no, no niczego sobie ! Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Aszko miła moja - pięknie prowadzisz swoje zapiski - cudowny świat kwiatów, nawet zima im nie straszna. Dzięki Ci serdeczne za odwiedziny na moim blogu. Jeżeli pozwolisz, to będę tu wpadała i zachwycała się Twoimi zdjęciami, są cudne,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach te Twoje róże!
    Moim marzeniem jest rozarium i Twój blog będzie mi przy jego zakładaniu wiernym towarzyszem!
    Diana z sopelkami musiała wyglądać cudnie. Proszę pomiziać ją za uszkiem ode mnie.
    Hibiskus ma wspaniały kolor! A zima piękna jest!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał! Ale tu ładnie, zmieniło się!!!Ja lubię zimę, ale tylko jak śnieg za oknem i skrzypi mróz..a Twój kwiat to mi wiosnę przywołał...Materiał w postaci tacy ładny no no nie powiem...życzę wytrwałości...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ Ci pięknie zakwitł hibiskus! A zima jaka cudna!!! U mnie niestety już chyba po zimie, a tak ładnie było... Pozdrawiam cieplutko.
    PS. Dziękuję za odwiedziny u mnie:) Wpadaj częsciej, zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na dworze zima u Ciebie a w domu wiosna.Hibiskus pięknie zakwitł!

    Moja psinka też się wabi Diana!

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie Ci kwitnie. Ma bardzo ladny kolor. Pozdrawam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger