16:24

Dzbanek i nie tylko

Jakiś czas temu dostałam od teściowej dzbanuszek


drugi do kompletu teść kiedyś tam komuś wydał.Na Allegro wypatrzyłam może nie taki sam ale podobny.Zalicytowałam i wygrałam.Dzisiaj go dostałam i jestem zadowolona.W dobrym stanie ,w  środku czysty chociaż uzywać go raczej nie będę

no i tera razem z tamtym stanowią komplecik


niby mała rzecz a jak cieszy.
Jutro jadę na giełdę staroci do Poznania.Ciekawa jestem...trochę za dużo sobie obiecuję


No i najważniejsze...pozazdrościłam Wam zdolności i dzisiaj zamiast robić porządki wzięłam się za malowanie i naklejanie.To muszę jeszcze polakierować .Ale nie mam jeszcze lakieru.Wiem,że do ideału daleko ale zaczynam chwytać o co w tym chodzi.Dzisiaj robiłam szybko ciekawa dalszych efektów



Jak to mówią "pierwsze koty itd......

6 komentarzy:

  1. Brawo! Ja dopiero przymierzam się i zaczynam zbierać fachową literaturę.
    Córka

    OdpowiedzUsuń
  2. dzbanki swietnie razem wspograja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki fajny komplecik dzbanuszkowy Ci się stworzył.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję zdobyczy,a decoupage to naprawdę fajna zabawa,życzę wielu inspiracji twórczych.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudełko w stylu wiktoriańskim :D piękna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzbanuszki niczego sobie! Piekne!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger