22:12

Diana

Diana to nasza sunia-nowofunland

W nowofunlandach zakochałam się nie wiedząc nawet jak wyglądają.Opisy psa znalazłam w mojej ulubionej powieści o której już pisałam Rodzina Whietoaków.Autorka tak sugestywnie opisała zachowania psa,że nie sposób było się w nim zakochać.Lubimy z mężem jeżdzić na wystawy psów i na jednej one były.I wszystko było tak jak w książce.Piękny duży pies.Potem jeszcze jeżdziliśmy na wystawy typowo nowofunlandów i jeszcze bardziej chcieliśmy go  mieć.Najważniejsze dla nas było to ,że to jest pies idealny dla dzieci a nam chodziło o bezpieczeństwo naszej wnuczki.I nie myliliśmy się.Diana okazała się idealną towarzyszką dla Ady.Cierpliwa,łagodna jedyny minus to taki ,że nie zdawała sobie sprawy ze swojej "masywności".
Diana jest u nas 5 lat ,przed nią było sporo psów ale z całą stanowczością mogę powiedzieć,że tak mądrego nie mieliśmy.I żeby było zabawniej my jej niczego nie uczyliśmy ona tą całą inteligencję ma w genach.Nie jest wielka,suczki są mniejsze od samców ale ja nie chciałam psa ze względu na kwiaty i drzewa.Filip -terier narobił sporo szkód.No i suczka wyjdzie na dwór zrobi swoje i wraca a pies musi podlać wszystko.
Jeżeli macie warunki,kochacie psy macie małe dzieci i chcecie psa to polecam nowofunlanda.Żałuję,że nie poszłam z nią na kurs i nie wykorzystałam jej do dogoterapi.W naszej miejscowości jest ośrodek rehabilitacyjny dla dzieci z porażeniem mózgowym i jak widzę Diana nadawała by się idealnie.Teraz jest już za "stara" bo one żyją najwyżej 11-12 lat .


Uwielbia jak się jej robi zdjęcia

4 komentarze:

  1. Śliczna "dziewczynka". Do niedawna miałam dwie...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajniuchny piechu!!!Co do dogoterapii to rzeczywiście szkoda, z doświadczenia wiem, że te psy się nadają idealnie do pracy z dzieciaczkami.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Tfu, tfu... Ależ ona cudna! pamiętam, że jako dziecko bawiłam się z nowofunlandem spotykanym na spacerze! Cudowne, kochane miśki pełne anielskiej cierpliwości :D
    Mizianki dla Dianki i pozdrowienia serdeczne dla Was

    OdpowiedzUsuń
  4. Diana wypieszczona i wygłaskana w Waszym imieniu.A nie da się ukryć,że bardzo to lubi

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger