14:05

Ciągle pada

 
nie wiem czy udało się uchwycić lecące płatki ale pada i pada
Jakiś czas temu dzięki allegro odkryłam angielską porcelanę.Zachwyciła mnie niebieska

 
i tak powolutku kupując tu i tam kompletuje [niekoniecznie już angielskie] niebieską porcelanę.Są dobrym kontrastem dla brązowych mebli a takie posiadam w jednej części kuchni..Dla tych powyżej kupiłam już półkę ale następne czekają na kolejny regalik tak,żeby wszystkie były razem

 
to ostatni zakup

 
a to talerze do powieszenia. Powieszę je dopiero wtedy jak już kolejny regalik będzie wisiał

                                                          Niebieski kolor daje poczucie świeżości

6 komentarzy:

  1. Mamy podobne upodobania co do wystroju kuchni. Moja też jest niebiesko-biała w kontraście z dębowymi meblami. U Nas też pada i pada. Końca nie ma. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem czemu ale jak widze porcelane wymalowana na niebiesko od razu kojazy mi sie to z holandia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Porcelana piękna - a płatki śniegu na fotografii widoczne - przynajmniej ja je widzę, oczami duszy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie się udało uchwycić te płatki. Wy zaklinacie Wiosnę a ja cieszę się z tej zimy. Po co ją wyganiać i tak sama pójdzie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. osik tam widać :P Ale ja chcę to zdjęcie obejrzeć jak drzewo będzie całe w kwiatach :P Więc czekam na kolejną fotografię, byle do wiosny! :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za odwiedziny i komentarze
    Mario-poruszamy się na takim samym gruncie
    Blogu-mi też niebieski z tymi obrazkami z Holandią się kojarzą.Bardziej niż Anglią.Czyli coś w tym jest
    Graszo,Elamiko,Fibius-płatki są ,zimy już nie chcę i niech no tylko zakwitną jabłonie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger