19:14

Biało-czarno i trochę kolorów

Wiele z nas marzy o "ogrodzie zimowym" i mamy.Każda z nas ma przez parę tygodni swój własny ogród zimowy.Czy to działka czy balkon czy skwerek na ulicy...zapraszam na spacer po moim osobistym ogrodzie zimowym

Widok z okna na taras



to również widok w oknie


tu rośnie Cardynał de Richelie


hortensje i azalie


rododendron i pieris


po prawej stronie przy  płocie rosną hortensje i rododendrony -przykryte całkowicie


hortensja pnąca i jałowiec owinięty światełkami,reszta pod śniegiem

Syn robi za Zenka i odśnieża





ogólne widoczki


ławeczka zaprasza ale chyba nie usiądziemy

ptasie stołówki-do reszty nie dotarłam.Za dużo śniegu a ja bez odpowiedniego obuwia


i niech się już skończy

teraz trochę zielono


narodziny


a to babcia



teraz kolorowo-zakwitło mi kalanchoe ubiegłoroczne



i na koniec-byłam dzisiaj w Poznaniu i kupiłam sobie na wyprzedaży lampkę.Było dużo przecenionych świątecznych ozdób ale w oko wpadła mi właśnie ona.Pamiętałam też,że jedna z dziewczyn pisała ,że nie kupiła takowej lub podobnej i teraz żałuje.Nie chciałam żałować.




6 komentarzy:

  1. Witaj Aszko :)
    Piękny Twój zimowy ogród, zwłaszcza choinki pod białym płaszczykiem.
    Latarenka z ostatnich zdjęć skradnie nie tylko jedno serce... :)
    Moc pozdrowień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak to wszystko zacznie nagle topniec ,to dobiero bedzie strasznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Alexo,dziękuję.Zgadzam się jest ładnie ale...blog niedzielny ma racje.Wyobrażam sobie jeżeli przyjdzie gwałtowna odwilż,będę miała ...jezioro pod lodem

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale za to Diana będzie miała używanie. Nie ma to jak ożywcze kąpiele błotne...

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie pooglądać Twój zimowy ogród ale ja wolę ten zielony,domowy.Piękne masz kwiaty.I kalanchoe trochę wiosenki wnosi do domu!

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger