10:28

8 stycznia Dzień sprzątania biurka

Oj tak ,tak  biurko przydałoby się sprzątnąć tm bardziej,że mąż pedant ciągle wypomina mo "twórczy" bałagan na tym starym mebelku.
Robię porządki ,owszem ale nadal w tekstyliach
Przy filiżance kawy pokażę moje wczorajsze przyniesione z magla serwetki .Kolejna porcja czeka na odświeżenie
Lubię serwetki haftowane.Sama już nie bawię się w  te robótki zresztą nigdy tego nie robiłam ładnie a,że mamy sklepy pt.szmateksy więc kolekcja haftowanych serwet stale się powiększa i tak jak pisałam piorę ,krochmalę ,magluję i wkładam do szafy.Potem dokładam nowe i o tamtych zapominam a szkoda bo można je zmieniać częściej i zawsze jest odmiana.Teraz to zmienię -chyba.....
te co prawda maszynowe ale.....ten jest śliczny z motywem zimowym ale nijak nie potrafię apatatem uchwycić wzorku

tej natomiast nie mogę doprasować przy hafcie.Jest bardzo gruby i chyba za mocno zrobiony bo bardzo ściąga materiał.
Teraz szydełkowa .Wygląda jak pajęczynka.Lubię ją .Okazuje się ,że mam do niej jeszcze dużą serwetkę.


a ta kupiona w grudniu


Jako,że mieszkam niedaleko Chodzieży słynącej  z porcelany a ich kultowy przebój to Iwona ,obecna w większości domów mam i ja.Część jeszcze z lat 70 a część uzupełniana  teraz.




No i żeby było zielono to widok z okna z góry.Dlatego nie lubię zimy-dominują dwa kolory-szarość i biel i nic więcej.Nawet tuje zrobiły się szare


 

4 komentarze:

  1. piękne te serwety, na każdy dzień tygodnia:)
    Kawka wypita z takiej zastawy musi być wyborna.

    OdpowiedzUsuń
  2. zastawkę taką kiedyś miałam;-( ale miałam i już nie mam dzięki moim syneczkom
    hafty ładniutkie
    ale cierpliwości do krochmalenia, maglowania nie mam
    a po drugie ciągły brak czasu
    dla mnie 24 godziny na dobę to mało
    zdjęcia świetne
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. nooo tak kupiona w grudniu jest niestamowicie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Violu, ja krochmalę je w Łudze.Potem ładnie pachną.A z maglowaniem nie mam problemu

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger