17:33

6 stycznia Dzień Filatelisty (Polska)

Zapraszam na kawę.
Po lekturze blogów doszłam do wniosku ,że mam bałagan w szufladach podczas gdy u Was wszystko ładnie poukładane.Wrażenie to spotęgował fakt,że przy okazji chowania obrusów znalazłam w szafach sporo świątecznych obrusów,obrusików,serwetek o których istnieniu dawno zapomniałam.A szkoda....
i tak zaczęły się moje porządki



Nie jestem "damą w kapeluszu" i takowych nie posiadam ale mam kilka cennych nakryć głowy i postanowiłam ułożyć je w stosownych kartonach.Prostokątne zapełniłam szalami od kompletów.Rzadko je noszę i niech chociaż opakowanie cieszy oczy.W czapkach,toczkach i szalach mam już porządek tzn.wszystko na swoim miejscu i razem

Potem wzięłam się za szuflady ;powyrzucałam co było do wyrzucenia ,posegregowałam serwetki część wyprałam w celu odświeżenia .

znalazłam serwetki robione jeszcze przez moja mamę.Starsi pamiętają ławy przed telewizorem przy kanapie i właśnie takie serwetki pod szklanki z  kawą robioną po "turecku".


Nie wiem natomiast skąd mam komplet takich serwetek



\Teraz trochę "na zielono" bo przy okazji znalazłam zagubiony naszyjnik.

Cała reszta jedzie jutro do maglowania i dalszego układania.I jestem z siebie zadowolona.Zrobiłam coś co powinnam zrobić już dawno ale nie miałam motywacji ani chęci.
Dzisiaj rozebraliśmy choinkę zamykając definitywnie miniony rok.I zawsze przy tej okacji odczuwam żal.

7 komentarzy:

  1. Nie smuć się ! Byle do wiosny !

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez kapeluszy nie nosze ale jeden mam ,kupilam go kiedys w porywach zachwytu,przymierzylam i juz zostal,musialam miec chyba jakis wyjatkowy dzien hahahah ale niestety nie mam do niego slicznego pudla :( moze kiedys kupie, serwetka na 6 zdjeciu jet piekna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie różne pudełka, a że jestem straszliwą zbieraczka rzeczy różnych takie pudełka się przydają. Serwetki śliczniusie. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. O jo joj, ale porzadki. Ja swoje obrus ukladalam przed swietami i tak jak Ty "znalazlam" kilka zapomnianych. Jak to robisz, ze pojawiasie tylko fragment wpisu i dopiero po kliknieciu na "czytaj" otwiera sie calosc? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuje Ci Aszko bardzo. Bede probowac :-). pa

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam takie porządki,bo zawsze znajduję coś zapomnianego i okazuje się,że właśnie czegoś takiego potrzebuję..jestem typem chomika więc mam co porządkować!;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger