17:39

Rozwar


Szukałam wiosna dzwonków do towarzystwa dla róż
na rynku mieli spory wybór i ani zapewniała mnie,że to dzwonki i pięknie kwitną

i naprawdę pięknie kwitną ale to nie było to co chciałam .Okazało się ,że to rozwary .

Bylina dorastająca do 60cm wysokości. Posiada niebieskawo-zielone, lancelowate i ząbkowane liście. Kwiaty tej rośliny ukazują się pojedyńczo lub po kilka na szczytach pędów i są dzwonkowate w kolorze niebiesko-fioletowym. Charakteryzuje się  balonikowatymi pąkami.Roślina ta kwitnie w lecie od czerwca do sierpnia.
Tak mi się spodobały ,że kupiłam wszystkie możliwe kolory -biały,różowy i niebieski i najmniej urokliwy jest różowy.Teraz muszę uważać wiosną,żeby ich nie wyrwać jak chwasta bo podobno takie "udają" przy wychodzenie z ziemi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger