11:18

Kontynuując wątek serwetkowy

Dla jednych to może być lekko kiczowate ale stare meble muszą mieć odpowiednią oprawę.Próbowałam dać coś nowoczesnego ale niestety nie podobało mi się.Czułam ,że te przedmioty są nie na miejscu.Natomiast kryształy które zostawiła mi mama,platery,srebra no i serwetki pasują idealnie.W każdym razie ja tak to odbieram ale to sprawa indywidualnego gustu

dam też trochę zielonego


parapet w tym roku zielony.Grudniki słabo kwitły ale czekam na kwiaty gardenii pąki są obiecujące
 
a to bananowiec-ciekawe czy przetrwa zimę .Grzejnik pod parapetem wyłączony-ogrzewa ich tylko południowe słońce.


mam swoją palmę-kolczastą co prawda ale mam


a to już takie prawdziwe palemki



i na koniec coś wiszącego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger