22:26

Koniec roku

Siedzę sobie przed komputerem,za drzwiami śpią wnuczki których pilnuję bo ich rodzice są w kinie i tak sobie myślę,że czas na podsumowanie a właściwie na zastanowienie się nad minionym rokiem który  jutro się kończy.


Trudny rok chociaż nie brakowało w nim radości takich jak narodziny wnuczki,komunia starszej wnuczki,dobry rok pomimo kryzysu w firmie.Ale to również rok pożegnań z najbliższymi.......
Ten rok był dla mnie pod znakiem ogrodu a szczególnie róż.Okres kwitnienia był dla mnie niekończącą się radością.Radość podzielała moja wnuczka i córka która była u mnie całe wakacje i mogłam ją zamęczać swoimi opowieściami.Satysfakcja i nie do przecenienia odskocznia od problemów dnia codziennego.Zakończyłam dopiero pierwszy sezon i z niecierpliwością czekam na kolejny.

Plany-tych nie robię bo wiem ,że życie zweryfikuje wszystkie moje postanowienia.Nie będę sobie obiecywała po raz kolejny,że wezmę się za swoją wagę bo wiem ,że to nie wyjdzie.Mogę sobie obiecać wiele rzeczy z których nic nie wyniknie a jednocześnie zacznę robić inne spontanicznie i będzie ok.

Napełnię filiżankę herbatą , będę sobie blogować ,  wędrować po Waszych domach, podglądać cudeńka które tworzycie.I myślę,że to będzie Dobry Rok

3 komentarze:

  1. Niewiele wychodzi z postanowień noworocznych, ale co roku obiecujemy Sobie...Ja też wpadam w pułapkę tych obietnic. Niech Nowy Rok będzie lepszy od odchodzącego ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie planuję, samo najczęściej wychodzi lub.... nie.
    Dziękuję Ci za odwiedziny i życzenia. A Tobie życzę samych cudownych chwil wśród tak pięknych róż i również Dobrego Roku.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Warto robić sobie postanowienia ale nie planować że od tego i tego dnia przestanę (na przykład) palić. Trzeba powiedzieć że od teraz a nie planować w przyszłości. :) Ja postanowiłem przejść na wegetarianizm ale postanowiłem to sobie i od tego momentu nie jem mięsa, a nie że od 1 stycznia nie będę :) Jak na razie to już 3 tydzień bezmięsny :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger