13:57

Hortensjowe bukiety


Jesień to taka pora roku,że natura daje nam swoje dary w podzięce za staranie......

W tym roku hortenja krzewiasta Annabel obsypana była wspaniałymi kwiatami.Na początku białe kule a potem zmieniające kolor na zielony.Ważne żeby uchwycić moment ścinania i mieć do ususzenia zielone kule

Wkładam do wazonu z odrobina wody ,po wyschnięciu obrywam listki z łodyg ,pryskam lakierem do włosów i gotowe.Nie dodaję żadnych farb typu złotko,sreberko.Kolor jest zielony a taki chciałam.A te przebarwione zostają.

Ten bukiet mam już kilka lat,dokładam tylko trawy.

2 komentarze:

  1. Oj Aszko zachwyciły mnie te twoje hortensje :) Ja mam na ich punkcie fioła, w ogrodzie co roku dokupuję jeden krzaczek (takie postanowienie), w tym roku padło na krzewiastą :):):), ale dokładnie nie powiem jaka bo ja zawsze lituję się nad tymi pozostawianymi samopas, te które są porzucone i nikt ich nie chce.
    A co do blogaska... pięknie u Ciebie :) Mnie zachwycił kredensik :):):) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję,hortensje szczególnie te niekłopotliwe czyli krzewiaste i bukietowe są wspaniała.Szczególnie jesienią

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger