14:51

Haftowane,dziergane ,wyszperane

Okres przedświąteczny jak to się u nas przyjęło to kres porządków.Co roku ulegam i to chyba ma sens.Bo nigdy serwetki,firanki świeżo wyprane w ramach normalnych porządków nie mają nie mają -tego czegoś...
Nie będę dywagować o "wyższości świąt  Bożego Narodzenia nad świętami Wielkanocy" bo próbował robić to prof.mniemanologii stosowanej J.T.Stanisławski ale zdecydowanie wolę Wielkanoc z jej zielonościami i żółciami.Ale jedno się nie zmienia-meble udekorowane świeżo upranymi ,wykrochmalonymi serwetkami,zapach upranych firan.Tylko podłóg się już nie pastuje.


nie potrafię ich sama dziergać ale chodzę po sklepach z używaną odzieżą szukając nie odzieży ale właśnie różnego rodzaju serwetek obrusów.
 
Jedyna rzecz jaką potrafię zrobić szydełkiem to anioły i zajączki.Teraz jest czas aniołów więc trochę ich narobiłam bo wydziergane w ubiegłym roku czuwają w domach przyjaciół i znajomych


nie jest to mistrzostwo świata ale sprawia mi przyjemność wieszanie ich na choince.
I trochę zielonego

 Nie potrafię sobie odmówić kilku rzeczy a jedną z nich jest wyszukiwanie drobiazgów nie mylić z "durnostojkami" do domu.Udało mi się kupić pasującą do kredensu w kuchni półeczkę na porcelanę
 




Radości przy takim szukaniu co niemiara a tym większa im wartościowszy przedmiot za niską cenę uda się kupić.Kiedyś weszłam do sklepu z używanymi rzeczami których teraz sporo i wypatrzyłam tłokowy ekspres do kawy firmy Bodun.Mój stary kilka dni temu pękł i ucieszyłam się,że za 8 zł będę miała porządny ekspresik.W domu okazało się,że nie działa tak jak powinien ,poszperałam po internecie i okazało się,że to spieniacz do mleka.Mleko spienia idealnie na gęstą piankę....Normalnie nie kupiłabym go za cenę sklepową tym bardziej ,że mam spieniacz w ekspresie ciśnieniowym ale za 8 zł.mam świetny markowy "sprzęt".No i był nowiutki-podejrzewam,że ktoś też kupił jako ekspresik nie zdał egzaminu i oddał.

To tyle opowieści na dzisiaj.Święta za pasem,jeszcze trochę prac zostało.Jutro przyjeżdżają wnuczki i to będzie czas dla nich przed świętami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger