00:22

Nowe Róże

Posadziłam dzisiaj 4 róże wielkokwiatowe


Venrosa,
Ena Harkness
Dama de Cour
Carina
przesadziłam Frezję,Gladioluks-one są żółte i zabrałam je z rabaty pastelowej.Posadziłam je na rabacie żółtej i tym samym głowna część rosarium jest w tonacji biało różowo czerwonej.Wszystko zaczyna się dobrze układać,rabaty nabierają takiego wyglądu jak sobie wymyśliłam.Potworzyły się alejki którymi chodząc będzie można podziwiać kwiaty.W trakcie spaceru będzie można odpocząć w zakątku a właściwie łuku utworzonym
z Westerlanów.Newvady i historycznych.Mam nadzieję,że jak się rozrosną to utworzą ścianę.W tym zakątku planuję postawić ławeczkę i siedząc będę miała widok na kwiaty.Ale to przyszłość daleka-rok,dwa.
Kończę prace,jeszcze tylko róże od koleżanki z forum -5 szt- i można bedzie czekać wiosny.

2 komentarze:

  1. Aszko, będziesz miała piękny ogród różany, z ławeczki to się ruszać nie będzie chciało..:))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger